onsdag den 13. oktober 2010

Når spinning er bedst

1 times spinning hos 'vi holder 3 pauser-Henrik' - ham fra i fredags. Jeg er sikker på, at han har militær baggrund, for vi bliver tæsket igennem med hård hånd. Man har en fornemmelse af, at han konstant holder øje med én. Om man lider nok ;-)

Min puls ligger konstant på 85-95% af pulsreserven, og sveden hagler af. Det er hamrende hårdt og samtidigt skønt at træne igennem uden at have ondt i skulderen.

Jeg laver mine øvelser 2 gange i døgnet: 1 gang i dagtimerne og 1 gang i nattevagten. Jeg har næsten ikke haft ondt i dag, så jeg skal have løbeskoene på i morgen.

Der er lidt lavvande i finanskassen, men nye løbesko er jo et must. Jeg har været så heldig, at mit mærke og str. var på tilbud hos 'Startfitness' i England, så jeg modtager indenfor de næste par dage 2 par sko for 689 kr. inkl. levering. Herhjemme koster 1 par 1100 kr.

2 kommentarer:

  1. Det lyder til, at du har fundet dig en god instruktør.

    SvarSlet
  2. Ja, han er rigtig god, og der er altid venteliste til hans hold onsdag(1 time) og fredag(1½ time) eftermiddag. Der er andre end mig, der skal have en pisk over nakken ;-)

    SvarSlet