torsdag den 28. oktober 2010

Hvad er skrotprisen?


Jeg føler mig snart som en udbrændt bil, der kun har skrothandlerens værdi tilbage.

Ryggen har ikke været helt ok, siden jeg var til mave/ryg for 2½ uger siden. Skulderen gør ondt efter styrketræningen. Venstre knæhase er øm, formodentligt pga. spinning. Jeg er jo startet hårdt og brutalt op på holdet for øvede, så der er knald på i 1 time med 1 min. pause undervejs. 'Man er vel i form', tænkte jeg, men det betyder jo ikke nødvendigvis i spinning-form :-/

Nu prøver jeg at holde mig i ro med løb og spinning de næste par dage, så jeg forhåbentligt er klar til på lørdag. Lige nu føler jeg mig heldig, hvis jeg kommer igennem alle 6 timer uden yderligere skrammer. Succeskriteriet er at overleve!

3 kommentarer:

  1. Jeg tager løbetøj med derud, så kan jeg tage et par omgange sammen med dig, når der er krise :-)

    SvarSlet
  2. Haha, der bliver tale om 6 timers krise i stedet for 6 timers løb.

    SvarSlet
  3. Ååh, jeg er nok ikke den bedste kriseterapeut efter seks timer i løb :-) Men lidt positive input i ny og næ?

    SvarSlet