mandag den 1. november 2010

Under genopbygning

 Diverse skader er ved at blive repareret. Knæene ser således ud:

Venstre knæ

Højre knæ

Jeg faldt efter omkring 3 timers løb, og jeg turde ikke kigge under mine knætights, før løbet var afsluttet. Jeg kan love, det gjorde ondt at komme i gang!

Jeg havde lidt svært ved at spise og drikke i går, men det er vist trods alt lykkedes at genoprette væskebalancen. Jeg har prøvet at finde kilden til mine maveproblemer, for det er ikke noget, jeg normalt har under ultraløb. Jeg tror, at det kommer fra en stor bolle med pålæg, som jeg selv havde medbragt til at spise kort før løbets start. Jeg havde spist morgenmad kl. 07, så jeg havde brug for noget mad før starten. Jeg spiste 4-5 bidder og smed resten ud, fordi jeg syntes, den smagte mærkeligt. Jeg troede, det var pga. nervøsitet (det kan give sig udslag på mange sjove måder), men der tog jeg vist fejl :-(

Jeg har været hos David for at få masseret skulderen, og det gjorde en del mere ondt end sidste gang. Et par enkelte punkter fik næsten tårerne frem, så det varer lidt endnu, før jeg kan afslutte min fys-behandlinger. I den retning var løbet ikke det mest geniale!

Og så er der tikket en interessant mail ind: tilmeldingen til næste års GUCR er gået i gang. Det er jo lokkende at prøve at forbedre tiden fra i år, men mon ikke jeg holder fast i planen om at blive hurtigere på marathon? Den plan lægges på fredag, hvor Jesper kommer på besøg. Han vil nok holde på, at hvis jeg vil løbe ultra, skal det være EM/VM i stedet for GUCR. Alle disse store bogstaver...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar