fredag den 26. november 2010

Tyskerne lokker

Jeg har modtaget en invitation fra Hamburg Marathon  til næste års løb. Nå ja, der står 'invitation' på forsiden, men der skal nu stadig betales startgebyr ;-)

Egentligt havde jeg fravalgt løbet, men minderne om et forrygende løb i april, både resultat- og oplevelsesmæssigt, gør, at jeg tager min beslutning op til overvejelse igen. Jeg tror, jeg vil bruge weekenden på at undersøge billig transport og overnatning.

Det vil sige, hvis der bliver tid mellem alle de opdateringer, jeg skal følge!
1. Kim Greisen er blevet færdig med 3600 km cykling, så nu mangler han bare 844 km løb. Det er en fornøjelse at følge de mange beretninger fra et veloplagt supportteam.
2. Bislett 24 timer går i gang lørdag kl. 12, og her bliver der også rig mulighed for at følge løbet med resultater samt sende hilsner til de danske løbere. Løbet kan følges på Kondis døgnet rundt.
3. Siden søndag har der været afholdt 8 dages løb i Monaco hvor Jespers kæreste Sarah Barnett er med i topstriden.

Bare der bliver tid til at træne med al den pc-aktivitet! For en sikkerheds skyld er køleskabet fyldt op ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar