mandag den 8. november 2010

Man skal jo begynde et sted

Den opmærksomme læser har bemærket, at den seneste tids indlæg primært har handlet om andres flotte præstationer. Der har jo ikke været så meget at berette fra denne front :-(

Efter 6 timers løbet valgte jeg at holde en uges løbepause for at give ro til skulderen samt den 'rullende' muskel i højre lyske. Det ville jo være tåbeligt at gå fra en skulderskade til en lyskenskade!

Men nu må det have en ende! Skeen må i den anden hånd, og den rigtige sko må på. Løbeskoen. Ikke spinningskoen. Ikke at jeg dropper spinning, for det er kanon supplerende træning, men det skal kun være 2 gange om ugen - tror jeg. Efter et par måneders mangelfuld løbetræning skal der startes forholdsvis roligt op. Gerne daglige ture, men ikke de helt lange ture før efter nytår.

Dagens program:
Kl. 10.00: 13,5 km løb
Kl. 12.30: behandling af skulder hos David
Kl. 16.15: ½ times styrketræning
Kl. 17.00: 1 times spinning

David godkendte bodycombat som god træning for skulderen. Det var dejligt at høre, for jeg blev rigtig glad for holdet, og nu vil jeg prøve at få plads 1 x uglt.

Nu mangler jeg bare 14 km cykling til arbejde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar