fredag den 19. november 2010

VM i efteråret?


Det er en stor overraskelse, at VM i Brugg er blevet aflyst, men der er tilsyneladende håb forude for et mesterskab senere på året. Sigi Bullig skriver: "Jan Vandendriessche (IAU) wrote on Facebook today: "The LOC couldn't get the financial support that they needed... But don't panic, we are already working on a very good alternative for later in the year (probably October- November), but at this stage it is too early to give more details about it."

Det åbner pludselig nye muligheder: den ønskede marathonsæson, men nu med mulighed for at afslutte med VM, men så bliver det måske på bekostning af NYC Marathon. What is a girl to do???

Findes der en psykolog eller psykiater på bloggen, for jeg udvikler snart personlighedsspaltede træk?!

6 kommentarer:

  1. Den er godt nok svær...
    New York marathon tror jeg er en kæmpe oplevelse, og det gad jeg godt nok også godt opleve...
    Pokkers du ikke kan begge dele. Men spændende hvor og hvornår der afholdes wm.
    God weekend
    Karina

    SvarSlet
  2. NYCM løbes jo også i 2012, og hvis min drøm om en PR på marathon går i opfyldelse, er jeg igen kvalificeret direkte.
    Under alle omstændigheder burde jeg ikke havde problemer med at komme under 3.38, som er kval.tiden for 40-49-årige. Det har jeg været flere gange.
    Hvad Jespers kommentar er, kommer jeg ind på senere i dag...

    SvarSlet
  3. Jeg er godt nok inden for psykiatrien, men at give et lækkert kognitivt terapi-forløb ligger nok uden for mine kompetencer :)

    Jeg tror dog en fokus på en god marathon vil forbedre dig på længere sigt til et VM i 2012 eller senere?

    SvarSlet
  4. Hej Frederik

    Jeg skulle nok have skrevet, at svar, der ligger på linie med Jespers mening, ville blive slettet ;-)

    SvarSlet
  5. Det er godt nok din blog, men det betyder ikke at læserne pleaser dig hele tiden ;)

    SvarSlet