fredag den 12. november 2010

Min lykkedag?


I´m in - NYC here I come...
"Due to the high volume of lottery entrants
We are holding off accepting guaranteed applicants for a few weeks
If you are a guaranteed entrant you should see your name listed as accepted by early February
If you do not please contact me
Take care
Janet"

De 2 base layer trøjer, jeg bestilte i sidste uge fra Natureshop kom i dag, og de slap gennem toldens falkeblik uden problemer. Dvs. leveringstiden har været 1 uge fra New Zealand, og servicen har været upåklagelig. Icebreaker er et dyrt mærke, men hvis man holder øje med tilbuddene, er der virkelig penge at hente! Oasis Crewe har kostet 286 kr. (i DK 499 kr.) og Olympic Crewe 399 kr. (i DK 699 kr.) i følge mit kontoudtog. Så nu kan jeg møde vinteren med en flot gammelrosa samt en mørkelilla langærmet undertrøje i merinould.

Hvis det var lørdag, havde jeg købt en lottokupon :-)
I stedet for har jeg løbet 15 km i tørvejr, men for pokker hvor det blæser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar