tirsdag den 16. november 2010

De dansende burhøns

Prikkeriet med nålen virker! Allerede ½ times tid efter behandlingen følte jeg, at smerterne forsvandt, og de har holdt sig væk siden. Jeg har ingen Felden gel, og jeg har ikke lyst til endnu en kur med Brufen, så jeg nøjes med kulden på skulderen 3 gange dagligt samt forsigtig styrketræning.

Kulde, når jeg har cyklet hjem fra arbejde om morgenen. Kulde efter træning. Kulde før jeg tager på arbejde. Der er nødt til at være et system, for at jeg skal huske det, når jeg ikke har ondt. Posen må max ligge på i 20 min. Jeg bruger en pose frosne ærter, fordi den er nem at forme efter skulderen.

I eftermiddags løb jeg 12 km, og efter et let måltid mødte jeg min datter i Fitnessdk, hvor jeg havde lovet hende at være med til det meget opreklamerede Zumba. Vorherre bevares!! Et overfyldt lokale, hvor man næsten ikke kunne se instruktøren, som bare kørte derudaf med programmet, og så gjaldt det om at hænge på. Det tog 15 min, før jeg udvandrede, og jeg vender aldrig tilbage! I stedet for fik jeg styrketrænet, så det var ok. Fremover holder jeg mig til spinning og bodycombat som holdtræning.

2 kommentarer:

  1. ej zumba er for tøset ;)
    Godt det går bedre med skulderen!

    SvarSlet
  2. De dansende burhøns :-D
    Jeg fik et skønt billede på nethinden.
    Har også prøvet det, jeg synes heller ikke det er et hit.
    Ha' en god dag.
    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet