lørdag den 13. november 2010

Tilvalg og fravalg

Når man vælger noget til, vælger man også noget fra. Det bliver en dyr fornøjelse at deltage i NYC Marathon, og selv om der er et år at spare op i, må der nødvendigvis ske en prioritering.

Jeg har tidl. talt med Jesper om løbet, og efter hans mening er det 'ikke verdens hurtigste rute, men muligvis verdens bedste'. Han siger, at man roligt kan lægge 10 min. oveni sin alm. marathontid, men det gør ikke noget, for løbet skal være min sæsonafslutning og løbes for oplevelsens skyld.

Startnr. koster 1600 kr., og dertil kommer fly og hotel. Jeg er absolut ikke nogen shopper, men der skal være tid til at besøge diverse seværdigheder, når jeg besøger The big Apple for første gang, så jeg regner med at bruge 8-10 dage i byen.
Hvis nogen kan anbefale et billigt hotel på Manhattan, modtages det med glæde via mailen.

Jeg har allerede startnr. til Berlin Marathon, så det skal der også være penge til. Og TEC 100 miles i april, hvis jeg trænger til at løbe ultra.

Som tidl. nævnt bliver min datter student i slutningen af juni, så der skal også være penge til en familiefest - og mit gudbarns bryllup. Som det ser ud lige nu, må jeg fravælge VM i juni. Der ydes intet tilskud til rejsen fra DAF, så den skal vi selv betale.

Jeg tror sørme, jeg køber den Lottokupon til i aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar