torsdag den 4. november 2010

Ting, der glæder

Der er lidt på den private front, der spænder ben for tiden. For ikke at spænde buen for meget er morgendagens aftale med Jesper blevet udsat, og en sammenkomst på søndag ender måske på samme måde.

Derfor var det super at være til Bodycombat for 1. gang. For pokker, det var godt for krop og sjæl! Det er en blanding af bokse- og karatebevægelse i højt tempo, så jeg fik brændt en masse indestængt energi af. Det er ikke et hold for folk med dårlig kondition! Supergod instruktør, der pudsigt nok hedder Henrik, men det er altså ikke den samme som til spinning.

Tidl. på dagen havde jeg taget en dyb indånding og bestilt Icebreaker uldundertrøjer fra Natureshop . Icebreaker koster en mindre formue, men jeg var heldig at finde en Oasis crewe bodyfit 200  nedsat til 38 euro samt en Olympia Crewe bodyfit 260 nedsat til 53 euro. Da jeg kom hjem fra træning, tikkede en mail ind fra New Zealand. De havde desværre lige solgt den sidste Olympia Crewe, som var på udsalg, men må de sende en af årets nye farver til samme pris? Ja tak, det må i meget gerne :-)
Varene bliver afsendt fra N.Z., men de er bestilt på en engelsk hjemmeside, og jeg får refunderet toldudgiften, hvis den skulle blive opkrævet.

Så nu kan den lovede fimbulvinter bare komme an, for i år er jeg klar!!!

3 kommentarer:

  1. Hej May-Britt,
    Jeg har også nogle bluser i Icebreaker, som jeg er meget glad for og godt tilfreds med. De kan bruges til løb og alt muligt andet. Det er jo også lækkert og pænt...
    Jeg må lige tjekke dine links ud.
    Dejligt du kunne få brændt noget energi af igår, jeg går her i zombi agtig tilstand på træningsnedtrapning...
    God weekend med det der bliver
    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Hej Karina
    Der er desværre ikke ret mange udsalgsvarer (Clearance) tilbage i denne omgang, så jeg var utrolig heldig.
    Nogle gange trænger man bare sådan til at være heldig :-)
    KH May-Britt

    SvarSlet
  3. Får vi ikke snart en anmeldelse af dem, så jeg ved om jeg skal søge dækning næste gange vi ses for at have fået dig til at sætte hele din opsparing i uldtøj :) Nu må været da være til det - jeg havde en Icebreaker på da jeg var ude og løbe i dag

    SvarSlet