onsdag den 14. april 2010

Store forandringer

Maj måned bliver en begivenhedsrig måned. Min søn bliver færdig med sin uddannnelse som landmand, jeg skal løbe GUCR, og min datter flytter hjemmefra. Den sidste unge flyver fra reden... Planen var ellers, at hun skulle bo hjemme, til hun bliver student i 2011, men i dag fik hun tilbudt en ungdomsbolig i bymidten, som hun ikke kunne sige nej til. 44m2 for 1900 kr/mdl. er næsten for godt til at være sandt. Da det er hendes plan at læse videre på universitetet, er det som at finde guld, når man får tilbudt en stor, billig bolig :-) Det betyder, at fra midten af maj skal jeg ikke længere indrette mit løb efter spisetiderne. Jeg har altid prioriteret, at vi kunne spise sammen. Indrømmet at sommetider er det blevet lidt sent, før maden stod på bordet :-/ En lille anekdote: i forbindelse med en artikel om mit løb til FOA-bladet blev der taget billeder. Bagefter sagde min søn: "Mor, hvis de skulle have et rigtigt billede, skulle de tage et, hvor jeg står og ser på det tomme komfur, fordi du er ude og løbe". Jeg har testet High5 Isogel på flere lange ture, og de fungerer rigtig godt. Ingen maveproblemer. Discount supplements har udsalg til på søndag, så i mandags bestilte jeg en pakke mere, og den kom med posten i dag. Det kalder jeg hurtig levering! .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar