tirsdag den 6. april 2010

Foråret står på spring

I dag har jeg været i Ravnsholt Skov. Den lange vinter har afholdt mig fra at løbe i den skønne lille skov mellem Birkerød og Allerød. Som man kan se på billedet, er der tale om en skov med brede, jævne stier. Lige noget for en væltepeter som mig ;-) Jeg nyder at løbe i den skov. Der kommer ikke mange mennesker. I dag mødte jeg ikke et eneste, men det skyldes nok tidspunktet. Mine nattevagter begynder først i aften, så jeg løb allerede ved middagstid. Man føler sig lidt som en dronning - 'alt dette er mit'. Ja, der er plads til de store armbevægelser :-D Tempoet er stadig roligt, men stille og roligt får jeg lagt flere km på. Forsigtig optrapning! 22 km blev det til. 22 km med masser af tegn på, at foråret venter lige om hjørnet. Hvis DMI får ret, sker det om et par dage. Det kan bare ikke gå hurtigt nok, for mine korte tights ligger klar på bordet! Begge billeder er taget på dagens tur. Kom så forår...

3 kommentarer:

  1. skønne fotos af blomster på vej.......ja det var også sådan en fotoserie jeg havde på programmet ifm lørdagens løbetur, men den sluttede så nærmest inden den var begyndt !
    Jeg læser nu istedet med på dine løbe-beretninger, og prøver at mobilisere alverdens tålmodighed.
    Måske vi ses i Hamborg = jeg holder øje med dig - og skal nok heppe højt når du kommer spurtende ;-)
    kh/M

    SvarSlet
  2. Du hopper bare ned i rygsækken ;-)

    Jeg faldt lige over et svensk ordspil, som du sikkert gerne må låne: 'Gud jeg vill ha tålamod, OG JAG VILL HA DET NU'
    Keep fighting!

    SvarSlet
  3. ja der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg er som en åben bog.....ikke noget at gå fejl af der - ordsproget passer PERFEKT ;-)

    SvarSlet