lørdag den 17. april 2010

GUCR i mikroudgave

Selv om jeg er ked af angrebet på mig, så skal der nu mere til at slå mig ud. Men det er da irriterende, at det kommer i slutfasen af forberedelserne til et stort løb. Den positive side er, at det fik mig tidligt i løbeskoene for at løbe min aggressivitet ud! Hjemme efter en tur på 30 km er jeg så glad, at jeg nærmest kravler op ad væggene. Det ser nemlig ud til, at idéen med flasker i sidelommerne fungerer :-D Jeg fik testet to ting: rygsækken samt tempo. Jeg overvejer kraftigt at løbe i en rytme, der hedder 25 min. løb og 5 min. gang. De 5 min. gang bliver brugt til at indtage forplejning. Ulempen ved at løbe med flasker i sidelommerne er selvfølgelig, at det bliver mere besværligt at drikke, men måske er det ikke så tosset i mit tilfælde. Jeg drikker nemlig langt mere af flasker end med væskeblære, og hvis jeg kan få en fast rytme med væskeindtag og evt. noget at spise hver 25. min, så er jeg nok ret godt kørende. Jeg skal træne gang under et løb. Hidtil har min holdning været, at jeg løber så længe jeg kan, og så må jeg lægge gåpauser ind, når det gør for ondt at løbe hele tiden. Sommetider skal der mange forsøg til finde det, der virker bedst, og jeg vil bestemt ikke udelukke, at løb/gang er vejen frem. Jeg ser allerede frem til diskussionen med Jesper om den holdning :-/ Min afhentning af tøj fra SSport er udskudt til i morgen aften. De skulle tidligere end planlagt afsted til Århus, hvor de i morgen skal have en stand til 'Løb dig sund' .

3 kommentarer:

  1. Kære May-Britt
    Hold da op - må altså lige starte med at sige HURRA for dig og din styrke :-)
    Sådan et utidigt (nærmest usmageligt-ihvertfald uforståeligt) indlæg på Dourun, og du får det vendt til ekstra energi på dagens løbetur.....åh ja ved godt at det selvfølgelig har chokeret(?) dig i første omgang og måske har du både været vred og ked....
    Men godt du ikke lige er sådan at vælte af pinden *ss*
    Det lyder som om hovedet nu er ved at forberede sig godt og grundtigt til din LANGE TUR- som jo er lige om lidt, og det er spændende at høre om dine forberedelser....tror det er super med plads til vandflasker i rygsækken, du skal jo sørge for at at være velprovianteret....uden mad og drikke duer heltINDEN ikke ;-)

    Hvor spændende med det nye tøj, kender ikke mærket , mener dog jeg har været inden om hjemmesiden på et tidspunkt (jeg leder jo altid efter rødt løbetøj) men har ikke set/mærket det LIVE. Så vil glæde mig til at høre dine erfaringer med produkterne, det er tiltalende med noget DANSK PRODUCERET løbetøj synes jeg ...
    Jeg glæder mig til at skulle HEPPE på dig og alle de andre løbere i Hamborg næste weekend
    kh/Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Godt at høre, at der er liv i dig. Jeg savner lidt opdateringer på din blog eller mail ;-)
    Jeg skal nok komme med relevante anmeldelser af tøjet. Sponsor eller ej - jeg sætter ikke min (åbentbart svindende) ærlighed på spil af reklamehensyn. Men jeg skriver ikke noget på bloggen, som jeg ikke også videregiver til SSport.

    SvarSlet
  3. :-)
    jamen der er skam liv stadig, har ikke været så flink til at få skrevet på min side, men det er jo svært når det ikke lige ER LØB jeg bedriver tiden med.........men fluks kommer der en pb
    GO AFTEN til dig

    SvarSlet