lørdag den 24. april 2010

Min jyske familie

Det er tidligt lørdag morgen. Meget tidligt for en nattevagt, der burde sove ud. Men solen er ved at stå op, kaffen er varm, og Hamborg venter. I går aftes ringede min søn hjem. Han har fået arbejde som landmand, når han er færdig med sin udd. i slutningen af maj - i JYLLAND! Nærmere bestemt i Grenå, så selv om det er langt væk, så er jeg ham taknemmelig for at have valgt en by med et marathon og et 6 timers løb :-D Tasken er pakket med tøj til både halvkøligt og varmt vejr. Det kan blive lidt af en opgave at klæde sig rigtigt på i morgen. Starten går kl.09, hvor det formodentligt ikke er mere end 8-9 gr., mens der varsles om op til 21 gr. ved middagstid! Jeg har kun hørt flotte ord om løbets organisation og rute, så jeg glæder mig. Det er faktisk længe siden, jeg har glædet mig så meget til at løbe marathon. For mig er marathon som regel lig med en lang træningstur med selskab. Nu skal jeg ud på egen hånd - med mindre jeg kan finde en sød ballonmand, der vil pace mig lidt frem ;-) Faktisk er der kun et negativt punkt vedr. turen: jeg må vente med resultaterne fra Albertslund og Bornholm til på mandag... God weekend til jer alle. Nyd det skønne vejr, når i er ude og løbe. Because we´re worth it .

7 kommentarer:

  1. Hej May-britt.

    Fortæl, fortæl, hvordan gik løbet? Og hvilken trøje har jeg klar??? :)

    Kh chanette

    SvarSlet
  2. Kom så May-Britt!

    Jeg hepper helt vildt på dig. Det ser ud til at blive en flot ny PR!

    :-D

    SvarSlet
  3. 03:20:44...... ja, det siger jo nok det meste. Hvor er det bare flot klaret. Jeg glæder mig til at læse din beretning, for det rå tal alene fortæller jo kun en del af historien. Tillykke med det flotte resultat.

    Med venlig løbehilsen

    Frank

    SvarSlet
  4. HURRA HURRA HURRA OG TILLYKKE, HVOR VAR DET BARE FLOT LØBET, DU SÅ BARE SÅ SEJ OG TOTALT UBERCOOL UD :-)))))))))))))))

    SvarSlet
  5. Tak tak tak :-D

    @ Chanette: trøjen til Kbh. ;-)

    SvarSlet
  6. Det er sejt!
    Er bare lidt forundret: hvordan bliver man pacet af en ballonmand?

    SvarSlet
  7. Hej Lars
    En ballonmand holder en konstant fart hele løbet igennem, så hvis man satser på en bestemt sluttid, kan man vælge at følge ham.
    Jeg er dog tilhænger af at løbe sit eget løb, og derfor bruger jeg kun ballonmændene til at se hvilken'tidszone', jeg ligger i. F.eks. om jeg ligger til en sluttid mellem 3.30t. og 3.45t. hvis jeg ligger mellem disse to balloner.

    SvarSlet