torsdag den 15. april 2010

En god begyndelse

Dagen er begyndt godt, og jeg håber, det forsætter :-) En sød kollega havde tænkt på nattevagten og taget wienerbrød med, da hun kom tilbage fra en lang ferie i Japan :-P Jeg elsker wienerbrød, men køber det meget sjældent. Det er stærkt vanedannende, og så går det jo slet ikke lige nu, hvor jeg helst skal smide et par kg før GUCR. Men hvor smagte det godt... Dagens 2. glædelige overraskelse var, at min frisør endelig er vendt tilbage fra barselsorlov, og hun havde lige en enkelt tid i morgen kl.09. Men det er nok en kvindeting ;-) Nu håber jeg på alle gode gange 3, for jeg skal til samtale med den mulige sponsor i eftermiddag. Jeg er meget spændt på, om vi kan finde ud af en aftale. Jeg har tænkt meget over det den forgangne uge, fordi jeg helst ikke vil pålægge mig selv unødige forpligtigelser med at skulle deltage i forskellige løb. Og som jeg skrev i sidste uge, så har jeg jo sådan set tøj nok... Når jeg aligevel er positivt indstillet denne gang, er det fordi, der er tale om en forhandler fra min egen kommune Rudersdal, og så er tøjet danskproduceret. I disse tider, hvor al produktion forsvinder ud i østen eller mellemeuropa, vil jeg meget gerne støtte et mærke, der er dansk. Sidst, og vigtigst, oplevede jeg en stor interesse for ultraløb fra forhandlerens side, og så kan det vel ikke gå helt galt. Jeg skal nok vende tilbage i aften med et lille indlæg, hvordan mødet er gået. GUCR: der er kommet en mail fra arr. med det endelige deltagerantal. I november blev 125 løbere udtrukket til at deltage, og der blev ikke oprettet en ventliste. Arr. forventede et naturligt frafald, som ville bringe deltagerantallet ned på omkring 100, og det var godt forudset, for på nuværende tidspunkt er antallet faldet til 104 løbere. Med 6 uger til start vil der formodentligt falde endnu et par stykker fra. Bare det ikke er Kent eller mig!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar