tirsdag den 27. april 2010

En glad PR-dansker

FOTO: Jakob Bork Dirksen

4 kommentarer:

  1. Hej May-Britt
    Fint billede og rigtig flot løbet. Tillykke!
    Det tegner godt for dit næste løbeprojekt.
    Tak for udførlig beretning, lyder som en rigtig dejlig tur.

    - en lille bitte spørgsmål, -
    når du spiser under et langt løb spiser du da kun hvidt brød? Jeg tænker at bage nogle lidt grove boller til extreme maraton, som er over to dage. Er det mon for svært/tungt at fordøje mens vi er i gang med at løbe?

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. super billede.....
    har lige sendt en mail til dig med foto ude fra 39 km, altså NÆSTEN lige i mål ;-)

    Hvordan med tøjet forresten, fungerede det som det skulle? Så ihvertfald rigtig godt ud

    SvarSlet
  3. @ Karina: Jeg spiser kun hvidt toastbrød med Nutella, når jeg løber ultraløb. Det er let at spise, hurtigt at fordøje og give kulhydrater. På 24 timers løb bliver der serveret varm mad, som regel pasta, under løbet af arr. Det spiser jeg også for at få noget, der mætter mere end hvidt brød.
    Det er altid svært at råde andre, hvad de skal spise. Jeg plejer at sige: spis alt det, du kan hive indenbords!

    @ Mette: Tusind tak for billedet :-) Det kommer straks på bloggen!
    Tøjet fungerede perfekt. Jeg er superglad for det, og jeg synes også, det ser godt ud :-D

    SvarSlet
  4. Ja det tøj er virkelig fedt!

    Tak for din vejledning omkring mad. Nutella skal absolut på boller, brød eller hvad det nu ender med

    Kh Karina

    SvarSlet