søndag den 11. april 2010

PC-problemer

Billede fra lørdagens tur: Høveltevej Jeg beklager, at det blev en hviledag for bloggen i går. Min pc har været død og er først vækket til live nu :-( Det betyder også, at der nogle, der venter på en mail, og den skal nok komme i løbet af dagen. Der er flere, der skriver for at få gode råd, og jeg hjælper meget gerne, hvis jeg kan, men hav tålmodighed med mig :-) Selv om bloggen var død, var jeg dog i live og løbende. Jesper har bedt mig om at holde igen med de mange km, til ryggen er helt i orden. Så jeg lod mig nøje med 25 km lørdag. Det var en dejlig solrig dag, men lidt kølig pga. blæsten. Men efter den vinter, vi har været igennem, er vi vist rustet til lidt af hvert! Jeg bliver træt over lænden, men der er ingen smerter, og jeg har på intet tidspunkt taget smertestillende. Smertestillende = løbepause! Det sidste billede er fra 'min park', hvor turen blev afsluttet. Der, hvor det hele begyndte for 5 år siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar