lørdag den 31. oktober 2009

Testturen

Jeg har aldrig før haft en baglårsskade, og det betyder, at jeg er lidt på gyngende grund, når jeg skal træffe en beslutning mht. morgendagens løb. Jeg mærker absolut intet til skaden, når jeg går, men jeg kan mærke den, når jeg løber. Den er lidt svær at beskrive: det gør ikke 'ondt', men jeg mærker den konstant. Det mystiske er, at den flytter sig under løbet! Starter øverst i låret, bevæger sig nedad mod knæet og lidt op igen, før turen på 6 km slutter. Altså ikke et bestemt punkt, der gør ondt som i tirsdags. Hvad i alverden betyder det??? Så snart jeg stopper turen, forsvinder alle symptomer, så det er i hvert fald positivt. Min intuition siger mig, at halvmarathon er lidt for risikalbelt, men 10 km vil være OK. Det ville jeg løbe under alle omstændigheder, så hvorfor ikke med klubben til løbet? Jeg har mailet til arr., om jeg kan skifte distance. Desværre har min mailserver valgt at gå ned umidddelbart efter, så det svæver i det uvisse, om jeg løber i morgen. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar