tirsdag den 20. oktober 2009

En dejlig dag

Det er en god dag :-) Først og fremmest er der kommet ro på mentalt. Den forbindelse, der bragte meget uro ind i billedet, har jeg valgt at bryde helt. Til gengæld har jeg fået genoptaget en forbindelse, der af uklare årsager blev afbrudt for et par måneder siden. One lost - one found :-) Mit RoadID er kommet. Man kan skrive præcis, hvad man vil på de 6 linier, der er til rådighed. Pris inkl. forsendelse: 115 kr. Jeg har valgt at skrive: Navn By, land (på engelsk) Det skal jo også bruges i udlandet Cpr.nr. Blodtype (på engelsk) Min datters tlf.nr. Min søns tlf.nr. Jeg har også modtaget min nye vinterløbejakke fra Newline´s 2009 efterår/vinterserie. Jeg vandt et gavekort på 750 kr. i forårets Sydkystmarathon, men på det tidspunkt havde jeg ikke brug for nyt tøj. Lynlåsen er gået i stykker i min nuværende vinterjakke, så gavekortet var en glædelig overraskelse. Jeg havde nemlig glemt, at jeg havde det liggende ;-) En hilsen fra Mozambique. Monsunen er startet, så Sarah og Jesper løber i regn, der pisker ned. Forbindelsen er noget ustabil fra Afrika, så ind imellem går der et par uger, hvor jeg ikke hører fra Jesper. Det er altid dejligt at høre, der er liv i ham! En mail fra Jesper Elfving om jeg ikke har lyst til at løbe Randers Marathon i december? Jo tak Jesper. Det har jeg bestemt :-) Det har på alle måder været en indbringende dag, menneskeligt og udstyrsmæssigt :-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar