fredag den 2. oktober 2009

Air Force One was here

Når man bor ca. 25 km i fugleflugtslinie fra Kastrup Lufthavn, ser man ofte fly over byen, men da der kl.07.45 lød en voldsom rumlen, var jeg klar over, at det ikke var hvilket som helst fly, der passerede. Mr. President fløj over Birkerød :-) Om hans besøg er nok til, at OL bliver tildelt Chicago i 2016, ved vi kl.18.30. Det har været endnu en dejlig eftermiddag med masser af sol, så den korte restitutionstur på 10,4 km gik fint på trods af, at kroppen er lidt træt efter 4 nattevagter, hvor jeg ikke får sovet så meget, som jeg bør. Det bliver sjældent mere end til 4-5 timer om dagen, så jeg er i søvnunderskud, når vagtugen slutter. Det kan som regel mærkes på mit løb, fordi benene er tunge. Derfor løber jeg meget sjældent en lang tur fredag eftermiddag. Det kan vente til weekenden. I morgen skal jeg på endnu et heldagskursus i løbetrænerudd. Denne gang er der tale om 'Basiskursus'. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar