mandag den 12. oktober 2009

Nej nej nej - opdateret

UPDATE: I følge Maren Skau kan vægttabet skyldes spinning, så jeg håber, det normaliserer sig i ugens løb. Puha :-) ------------------------------------------------------------------------------------- Vægten er jo et lidt ømtåleligt emne blandt kvinder, men det er nu ikke den store hemmelighed, at jeg ligger ret stabilt på 66 kg, +/- 1 kg, alt efter træningsmængde. Jeg vejer mig ikke regelmæssigt. Faktisk sker det kun, når jeg føler, at nu har jeg vist taget lidt på (det er altid den vej, det går :-/ ), så jeg var på i sidste uge. 66,7 kg - ak ja... Så det er temmeligt alarmerende, at vægten til morgen stod på 63,7 kg. Et vægttab på 3 kg på 1 uge er alvorligt! Jeg troede ikke, normaltvægtige kunne tabe så meget på 1 uge! Årsagen er manglende appetit. Jeg har spist mindre, men jeg har jo heller ikke trænet ret meget, så jeg forstår det ikke helt. Men under alle omstændigheder skal det stoppes NU. Hvis jeg ikke får vendt billedet i denne uge, kan jeg ikke deltage i 6H i Albertslund om 12 dage. Det vil være sundhedsmæssigt uforsvarligt. Det er ikke specielt godt timet, at min datter er taget på ferie på Cypern, for med hende i huset er jeg i det mindste sikker på at få spist aftensmad. Hvem skal nu holde mig i ørene? På listen over øvrige skavanker kan skrives ømme mave- og baglårsmuskler efter 2 x spinning ;-) .

1 kommentar:

  1. Måske den gotiske knude tærer på energien og kræfterne?
    Håber tingene løser sig for dig.
    Kan du ikke forsøge at vende vægttabet til en fordel? Spis alle de ting du bedst kan lide, nu hvor apetitten ikke er der, og drik lidt god rødvin hver dag, det er sundt og selvforkælelse og der er kalorier i.
    Håber snart du er fit for fight igen
    Venlig hilsen Karina

    SvarSlet