søndag den 11. oktober 2009

Der er ting, man ikke kan løbe fra

Det er en weekend med masser af følelser involveret. Desværre ikke til min fordel :-( Stor glæde over fodboldsejren over Sverige og Rasmus Hennings 5.plads i den hårdeste af Ironmans: Hawaii Ironman. Mon ikke han avancerer næste år, når han ikke deltager med en brækket hånd (3 uger gammel skade) og med den erfaring, han har fået vedr. ruten? Personligt er humøret mere trist over en gotisk knude, der formodentligt ikke løses let eller lykkeligt. Normalt hjælper det at løbe en tur. Jeg har løst mange problemer, når jeg har løbet. Men dette kan ikke løses af mig, og tid til at tænke over tingene vil bare gøre det værre! Jeg tog derfor en spinningtime. Høj musik uden ro til at tænke. En instruktør, der sætter et tempo, så sveden springer. 1 times fred i sindet. Hvad gør man så de sidste 23 timer i døgnet? .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar