torsdag den 29. oktober 2009

Nye sko - ingen løb

Uh hvor det kribler for at komme ud at løbe, når der står et par spritnye sko på gulvet! Jeg er blevet meget glad for at løbe konkurrence i NIKE Lunartrainer, så jeg købt et par mere fra England. Denne gang i grå og pink. Pris: 581 kr. inkl. forsendelse. D.7.marts 2010 skal jeg løbe Barcelona Marathon, og jeg har været heldig og vundet en lejlighed gennem NOVO Nordisk d.6.-13.marts. Lige op til Ramblaen :-D Der er bedring i baglåret. Stadig kun styrketræning. Jeg laver tilmed lunges, squats og udstrækninger i nattevagten. Lunges og squats er uden vægtbelastning på arbejdet - med belastning i fitnesscentret. Jeg holder fast i, at jeg ikke løber, før jeg ikke mærker det mindste til skaden. Status er, at jeg kan gå normalt, men jeg kan godt mærke, hvor skaden sidder. .

2 kommentarer:

  1. Hvor er det da fantastisk May-Britt, så kan du jo få en hel ferie ud af dit ophold i Barcelona :-))))
    skoene ser fine ud, er de købt hos startfitness? jeg har lige handlet der, havde varerne efter kun 4 dage, det er da imponerende.
    Du går rigtig til den med styrketræningen,- håber på snarlig bedring, så du kan komme ud og afprøve de nye sko...

    SvarSlet
  2. Ja, det bliver skønt med en uges ferie inkl. marathon :-)

    Denne gang er skoene købt på http://www.prodirectrunning.com, men jeg handler også på Startfitness. Hurtig levering begge steder.

    I dag var jeg bare ½ time i centret for at lave mine genoptræningsøvelser for låret. Jeg laver ikke fuldt program hver gang.

    Mentalt er det super, fordi jeg føler, at jeg får motioneret, selv om jeg ikke kan løbe. Man er vel lidt mentalt afsporet ;-)

    SvarSlet