mandag den 12. oktober 2009

Det går jo slet ikke..

Jeg har fået bekymrede mails og sms´er de sidste par dage, om jeg er OK. I dag kan jeg læse på Dourun, at jeg muligvis er i overtræning pga. min mentale tilstand. DET GÅR JO SLET IKKE! Jeg kan berolige alle med, at jeg har det fint :-) Ja, der er nogle følelsesmæssige ting, der kvæler løbelysten pt., og da dette er en blog om mit løb på godt og ondt, så får i også det med. Jeg er nok en udpræget 'følelsesløber', hvis der er noget, der hedder sådan. Jeg kan løbe på vrede, glæde og 'sådan som dage er flest'- følelser, men jeg er - og har hele tiden været - meget dårlig til at løbe, når jeg er ked af det. Vrede kan løbes væk, glæde kan jubles ud, og de fleste dage er det bare rart at komme ud at løbe, men der er ikke meget ved en tur, hvor tårene presser sig på, fordi der er alt for god tid til at tænke. Det har derfor været rigtig godt at lave anden form for motion de seneste dage. 2 dage med spinning (det med vægttabet havde jeg aldrig hørt om) og i aften 1 time på et hold med ryg/mave-øvelser har været super. Altså bortset fra at jeg nu har erfaret, at mine rygmuskler er pænt veltrænede, men mine mavemuskler...for pokker hvor de er ikke-eksisterende! Her er virkelig basis for opstramning :-/ Og så har jeg trods alt været ude at løbe en lille tur i dag. Bare 7 km, men det er jo som tidl. skrevet bedre end 0 km :-) Jeg har købt et RoadID Pris ca. 115 kr. inkl. forsendelse. En god måde at have personlige data inkl. kontaktpersoner med på løbeturen, hvis man skulle blive syg eller komme til skade. Mit armbånd er naturligvis rødt - kampfarven :-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar