søndag den 4. oktober 2009

Overvejelser inkl. afstemning

Den aktive sæson går på hæld. Bortset fra et par 6 timers løb, som jeg deltager i for hyggens skyld, er det slut med konkurrencer for i år. De næste 3 måneder kommer formodentligt til bare at handle om 'vedligeholdelsestræning', før jeg skal begynde den målrettede træning i januar frem mod VM. Siden 6 dages løbet har der ikke været så meget at fortælle på bloggen, hvad angår træning og konkurrencer, så det får mig til at overveje, om bloggen også skal gå lidt i vinterhi med færre indlæg indtil januar? Personligt dropper jeg blogs, der sjældent opdateres eller er kedelige, og jeg kan nemt komme i farezonen for begge kategorier lige meget, hvad jeg vælger :-/ Gode råd modtages gerne, og deltag gerne i afstemningen nederst i indlægget :-) .

7 kommentarer:

  1. Hej May-Britt

    Jeg læser din blog næsten hver dag. Jeg synes at det er sjovt at høre hvordan du holder modet og lysten oppe, når det ikke kun gælder konkurrence.
    Jeg er selv en lille motionist der har løbet 3 marathon, men drømmer om at komme til at løbe et marathon under 4 timer :-)

    Men hvis du ikke synes at du kan finde på noget at skrive hver dag, synes jeg også det er ok at du skriver en gang eller to om ugen.

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  2. Jeg kan sagtens finde på noget at skrive de fleste dage, men det vil primært blive omkring basistræningen og andre løberelaterede småting, jeg falder over. Det vil blive meget i samme stil som den sidste måneds tid, så hvis det er interessant nok, så sæt endelig X i 'Som nu'.

    SvarSlet
  3. Kære May-Britt
    Jeg er forbi din blog næsten hver dag på min vej rundt på mine sædvanlige "opdateringer". Det har indtil nu været meget inspirerende at læse, og jeg tænker endda af og til derude med løbeskoene på, når det bliver lidt hårdt eller jeg skal tage mig sammen for at komme afsted, at når du liiiige napper en lille tur på 15-20 km, skal jeg holde op med at pive...:-)
    Så jeg nyder at læse dine refleksioner og bemærkninger om dette og hint og om din træning og løb i særdeleshed. Men det er tidskrævende, og hvis du skulle vælge at skrive mindre hyppigt, vil jeg også lægge vejen forbi.
    Mange hilsener
    Katrine

    SvarSlet
  4. Det tager såmænd ikke så lang tid at skrive. Ofte dukker tankerne/idéerne til dagens blog op under løbeturen.
    Hvis bloggen bliver brugt som motivation for andre løbere til at komme afsted, så er det grund nok for mig til at forsætte som hidtil :-)

    SvarSlet
  5. Hej May-Britt

    Jeg håber også du fortsætter. Jeg følger også troligt med. Og jeg kunne vildt godt tænke mig at læse f.eks. hvor mange km du løber pr uge, her igennem vinteren.

    ps. til lykke med dit flotte resultat til 6-dages løbet - du er for sej!

    vh Heidi

    SvarSlet
  6. Hej May-Britt

    Jeg er også én af dem, der længe har fulgt dig fra sidelinien - og som altid lige smutter forbi din blog.
    Så jeg vil helt klart savne den inspiration, man kan finde hos dig; men omvendt forstår jeg godt hvis du vil drosle lidt ned hen over vinteren....
    Uanset hvad du end bestemmer dig for... så håber jeg du bliver her i en eller anden udstrækning :-)

    Vh Vivi

    SvarSlet
  7. Hej May-Britt,
    Jeg melder mig også under fanerne som en trofast læser af din blog.
    Jeg håber du vil blive ved med at skrive såvel stort som småt. Jeg tror der er rigtig mange løbere der har glæde af din blog og henter viden og inspiration fra den.
    Os "almindelige" løbere/motionister kan jo også hente en hel masse, når du "bare" holder træningen vedlige.
    Jeg vil sige, intet er for "småt" for mig, og jeg håber, du selv har glæde af at få dine tanker på tryk.
    Venlig hilsen Karina

    SvarSlet