onsdag den 28. oktober 2009

Hamstrings

Man skal ikke google ret længe for at finde ud af, at der er tale om hamstrings . Så vidt jeg kan lokalisere det, er der tale om Biceps Femoris. Heldigvis ser det ud til, at der kun er tale om stadie 1, så jeg har i første omgang fravalgt fysioterapi (ultralyd) og Brufen-kur. I stedet for begynder jeg igen at tage 3 fiskeoliepiller om dagen. 3 gr. dagl. har en antiinflammatorisk effekt, og det bruger jeg forebyggende, når jeg er har en stor træningsmængde. Derudover tager jeg i fitnesscentret og laver mit styrketræningsprogram. Jeg er ekstra forsigtig med lunges og squats, men jeg kan gennemføre dem uden at nærme mig smertegrænsen, så det tror jeg er OK. Jeg var lidt bekymret for, om jeg ville få ondt efter træningen, når musklerne igen blev kolde, men det er ikke tilfældet. Faktisk føles det lidt bedre :-) Jeg håber, Anders Tøsse har ret, når han skriver, at det kun varer 5 dage! I hvert fald er jeg forsigtig optimist. Halvmarathon på søndag tager jeg først endelig stilling til på fredag, men det har ikke høj prioritet, så det vil være OK at droppe det - bortset fra at jeg gerne vil afsted med løbeklubben. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar