søndag den 18. oktober 2009

Gribskovløbet

Opdatering: Der er allerede kommet resultater fra løbet. Jeg blev nr.10 ud af 208 kvinder :-D ------------------------------------------------------------------------------------- Det var en smuk tur i Gribskov i dag :-) Det har været nattefrost, men da solen tog over op ad formiddagen, var det en blå himmel og skoven, når den er allersmukkest, der tog mod de ca.1800 løbere, der skulle ud på henholdsvis 2,4 (børnerute) - 7,5 og 12,4 km. Deltagerrekord for løbet. Min forventning til min sluttid var ikke stor, men jeg ville da helst ikke løbe dårligere end for 3 år siden, hvor tiden blev 1.05.21. Ruten er kuperet og med mange smalle stier, der gør overhalinger lidt besværlige. Specielt starten hvor 400 løbere skal ud på en smal skovsti tager lidt tid. Sådan lidt E-løbspræget ;-) Der var 2 startgrupper á 400 løbere på 12,4 km, og jeg var sat i 2. startgruppe. Det betød, at da jeg endelig var havnet i feltet, hvor jeg fartmæssigt hørte til, indhentede vi de bagerste fra 1. gruppe, og så kunne vi begynde forfra... Men som skrevet var det et fantastisk vejr, og så er der jo ingenting, der kan slå en løber ud. Heller ikke en løber, der bryder sig mindre om at løbe hurtigt ;-) Som kronen på værket blev tiden 57.15, så lidt er der da sket på 3 år :-) Resultatlisten bliver først off.gjort på onsdag på løbets hjemmeside, så hvilken placering det rækker til, må tiden vise. Lige nu har jeg mest lyst til at smække benene op, men kl.16 skal jeg til træning på stor bold i fitnesscentret. Veltilrettelagt dag eller hva´? .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar