fredag den 9. oktober 2009

Nu har jeg gjort det

Jeg har meldt mig ind i fitnesscentret! Det kostede 99 kr. at overtage min datters medlemsskab, så på den måde sparede jeg 200 kr. i alm. indmeldelsesgebyr. Annette havde opsagt sit medlemsskab med udløbet af denne måned, så det passede jo fint. Jeg kan overtage det med det samme, og hun er lykkelig for at få lidt penge retur for et medlemsskab, som hun alligevel ikke bruger resten af måneden. Så er der lidt flere lommepenge, når hun på søndag rejser til Malta :-) Det er lidt svært at få plads på de ønskede hold her i begyndelsen, for folk booker 'for en sikkerheds skyld' (det gør jeg også selv ;-) ), og så afmelder de dagen før eller om formiddagen til aftenens hold, så ofte kommer man med, selv om man står langt nede på ventelisten. Planen er at gå på ryg/mave-hold á ½ times varighed mandag og torsdag, til jeg kan øvelserne godt nok til at kunne gøre dem på egen hånd. Desuden skal jeg til pilates. Jeg har kun meldt mig til onsdagsholdet, selv om jeg meget gerne vil gå to gange om ugen, men lørdag kl.9.30 er lidt tidligt på dagen efter nattevagtsugen. Jeg skal jo sove længe for at indhente søvnunderskuddet! Det passer perfekt, at mave/ryg-holdet kun varer ½ time, for så kan jeg kombinere det med styrkeøvelser, der er løbe-relevante, uden at jeg skal bruge hele aftenen i centret. Pt. trænger jeg til andet end at løbe. I øjeblikket svinger jeg mellem at planlægge VM i 24 timers løb eller at gå over til 5 km ture som alm. motionist! Trangen til at løbe er minimal uden at der er nogen åbenlys forklaring på det. Det har vel været under opsejling et stykke tid, for jeg meldte fra til dobbelt-marathon på Bornholm for 2-3 uger siden. Jeg håber, at jeg kan finde lysten til de to 6 timers løb, der mangler i år. Albertslund er allerede om 2 uger, og jeg er langt fra i form til at løbe ultraløb :-( Løbet i Grenå om 6 uger tør jeg slet ikke tænke på!!! Det logiske vil være at nøjes med 5-7 km ture, til lysten vender tilbage, men det strider mod ultraløberens forskuede tankegang: 'Hvem gider klæde om for at løbe 5 km?' Velvidende at 5 km er bedre end 0 km... .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar