torsdag den 22. oktober 2009

Ingen forventninger

På Cph 6 hour race´s hjemmeside findes et link til løbende opdateringer fra lørdagens konkurrence. Jeg har absolut ingen forventninger om et godt resultat. Hvis jeg er heldig, slipper jeg derfra med et hæderligt 60+ resultat. På nær et enkelt marathon (Rudersdal Cannonball Marathon) har jeg ikke haft nogle lange ture siden 6D. Det ligger jo i sagens natur en dæmper på formen til et 6 timers løb :-/ Men jeg kommer tilbage! Jeg er meget glad for at være kommet i gang med styrketræning og spinning, som jeg ved vil gøre mig til en stærkere løber på lang sigt. Det betyder ikke så meget, hvilke resultater jeg får i Albertslund og Grenå. 6 timers løb er under alle omstændigheder en for kort distance til, at jeg kan gøre mig gældende. Det er en sprinterdistance for de hurtige ultraløbere :-D .

3 kommentarer:

  1. Men selv om dine forventninger til din egen præstation ikke er så høje, så ønsker jeg dig god fornøjelse og lidt sjov og en masse kræfter i benene og til sidst lidt god karma til dit lange, lange løb! :-D
    Mange hilsener
    Katrine :-)

    SvarSlet
  2. Hej Katrine
    Tak for de gode ønsker.
    Selv om jeg ikke regner med et godt resultat, glæder jeg mig til nogle timer i selskab med gode løbevenner :-)

    SvarSlet
  3. Hej det gik da ok!!!!! Jeg er imponeret;-)

    Lasse

    SvarSlet