torsdag den 15. oktober 2009

Løbemagasinet

Hver 2. måned udkommer bladet 'Løbemagasinet'. Det er ikke et blad, jeg køber fast, men hvis der er emner i, der interesserer mig, ryger det ned i indkøbskurven. I det nyeste nr. bliver påbegyndt en serie, der handler om en løber, der skal trænes op til Challenge Copenhagen med hjælp fra en fys. Man skal være i rimelig form, når man kaster sig ud i det medfølgende program, da der lægges ud med en træningsuge på 7 t. 40 min. og efter 8 uger er oppe på 11 t. 37 min. Ingen tvivl om at det er tidskrævende at skulle træne 3 discipliner! På tirsdag skal jeg til info-møde om CC i Fitness.dk på Nygårdsvej. Fitness.dk tilbyder en en pakke til 99 kr. pr. måned: - Et målrettet program til alle niveauer (svømning, cykling og løb) - Lukkede hold – med specialtræning - Støtte og råd fra de mest erfarne triatleter som bl.a. Kim Greisen - Mulighed for at købe udstyr til fordelagtige priser (cykel, våddragt, sko etc.) - Socialt netværk og støtte - Foredrag med kendte personer (f.eks. Thorbjørn Sindballe) inden for idræt (mental træning, taktik, kost etc.) Intet er bestemt endnu. Jeg overvejer stadig, da det er mange penge, der skal kastes ind i projektet til cykel, våddragt og startgebyr. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar