lørdag den 24. oktober 2009

En hård dag på 'jobbet'

FOTO: Jan Wolffgang En kort rapport fra 6 timers løbet: Jeg havde supergode ben fra starten af løbet og lagde derfor ud i en højere fart end planlagt. Det gik fint i 1,5 timer, men så begyndte jeg at få tegn på kramper i baglåret! Løb de sidste 4,5 timer lige på grænsen, så da jeg blev 'angrebet' med kun 8 min. tilbage af løbet, turde jeg simpelthen ikke sætte efter. Der er nok ingen tvivl om, at det skyldes, jeg er begyndt til spinning for 2 uger siden. I spinning bruger man baglårets muskler, og det er stadig så nyt for mig, at det gav bagslag i dag. Men sejren betyder såmænd heller ikke noget (selv om 200 meter ikke er meget :-/ ). Jeg er lykkelig for at nå 64,192 km :-D Meget længere end jeg havde drømt om på forhånd! Jeg er langt mere øm end jeg plejer at være efter et 6 timers løb, så der skal passes på de næste par dage, hvis jeg ikke skal få en skade som 'bonus'. Mange gode løbevenner til start, og jeg fik også hilst på den norske deltager Kjell Gunnar Gjerdal. Han havde læst om mig på Kondis :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar