fredag den 28. august 2009

Vikarierende blog-redaktør

Jeg er bukket under for det vedvarende pres om at få opdateret bloggen under løbet. Jeg har derfor ansat en vikar, mens jeg er væk :-)
Maren Skau, der også er ultraløber (eneste kvinde på landsholdet i 100 km løb) har sagt ja til at viderebringe hjemsendte sms. Maren får mig altid til at tænke på et dådyr. En let og elegant forfodsløber, der løber sine langsomme træningsture i et tempo, der svarer til mine tempoture :-S
I skal ikke forvente de lange udredninger, men mere en form for stemningsrapporter fra løbet. Forvent heller ikke meget informative oplysninger om de øvrige deltagere, for vi skal formodentligt ikke ret langt ind i løbet, før det handler om personlig overlevelse, og så er der altså ikke tid /overskud til at holde mig opdateret om de andres velbefindende.
Jeg har pakket færdig. Fryseren er fyldt, så Annette har en chance for at overleve. Rødvinen ligger klar, til jeg kommer hjem. Græsplænen er slået. Bloggen lånt ud. Mon der er mere, jeg mangler?
Dagens citat: "Some people don´t have the guts for distance racing. The polite term for them is sprinters"

2 kommentarer: