lørdag den 29. august 2009

Afrejsedag...

Så er det nu!!! Kvalmen og rysten på hænderne fortæller sin egen historie. Det er ved at gå op for mig, hvad der skal ske! Jeg håber, det forsvinder, når jeg skal ud af døren kl.10. Jeg glæder mig til at møde de andre danskere. Selvfølgelig specielt Jesper, som jeg ikke har set siden, vi løb WR2 København-Solrød i august 2008. Glæder mig også til at møde de andre deltagere. Dem, jeg kun har læst om indtil nu. Nu skal jeg være en del af deres næste løb - vores konkurrence :-) Så jeg vil nu overlade bloggen til min stand-in Maren, som jeg ved vil holde jer opdateret i den udstrækning, hun har tid. Nogle mennesker skal jo arbejde i næste uge ;-) Hun har fået frie hænder til at komme med sine egne kommetarer på baggrund af mine sms og resultatlisten. Det er såmænd også muligt, at hun vil få sms fra andre deltagere og bruger det i indlægget. God fornøjelse ved computeren, og nu... over til dig Maren :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar