onsdag den 26. august 2009

Dag 4 før afrejsen

Endnu en travl dag venter... Direkte fra nattevagt skal jeg til ekkokardiografi (ultralydsundersøgelse af hjertet). Dette foregår hos en privat prak. overlæge i Holte. Når jeg nu er i Holte, har jeg fået en aftale med Polar´s kontor. Mit behov for at kunne optage 144 timers løb er lidt specielt, så de vil hjælpe mig med at opsætte uret rigtigt, så det ikke pludselig løber tør for hukommelse. Så skal der soves 3-4 timer, inden uret ringer kl.14. Jespers far kommer forbi med skoene til Jesper. Så kan jeg endelig begynde at pakke :-) Men først skal jeg forbi stationen, hvor jeg skal møde Niels Høg, der skal løbe Rudersdal Marathon i eftermiddag. Han skal have sine salttbl. Vi har bestilt Saltstick i USA. 100 stk. for 150 kr. sammenlignet med Byman i Kbh., der tager 135 kr. for 30 stk.!!! Atter en dag med for mange aftaler, når der burde være fokus på afslapning og mental opladning. Det kommer i morgen, hvor jeg har har sagt nej til alle forslag om aftaler. Der skal være ro til at få tjek på det sidste. Jeg har desværre stadig ikke fundet en løsning på opdatering af bloggen under løbet...

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt,

    Jeg kender dig heller ikke, men efter at jeg stødte på din blog inde på dourun, er jeg lige inde og kigge hver dag, for lige at se om der skulle være noget nyt. Det er utrolig motiverende og spændende at følge dig og jeg ønsker dig også alt mulig held og lykke med løbet.
    Mange hilsner fra vestjylland..Mette

    SvarSlet