mandag den 31. august 2009

Skal der sendes en nødhjælps-pakke?

May-Britt kl 13:04, dag 2: "Overvejer et medlemsskab af Dansk Vandrelaug! Der er nu heller ikke meget at få energi fra. Det er simpelthen det mest ringe depot, jeg nogensinde har oplevet! I lange perioder er der kun drikke, som man selv skal skænke. Der var intet at spise fra 20-08.30, hvor der var morgenmad. Ved ikke hvordan jeg skal komme igennem 6 døgn uden ordentlig næring!". Svar: Det lyder som om fruen er træt og derfor lidt gnaven:o). Ferier er skønne:o) May-Britt kl 14:52, dag 2: "Ja, jeg er træt, men depotet er virkelig forfærdeligt. Englænderne sendte en mand i byen for at handle til dem. Selv Jesper giver mig ret (red: ja, det tror jeg på) :-)"

1 kommentar:

  1. uden mad og drikke duer heltinden da ikke ;-)
    så må man godt være lidt gnaven, men håber du finder ud af noget...........ellers bliver det nogle lange dage

    fortsat go "vind"

    mvh
    Mette Hartwig
    pixignom@hotmail.com

    SvarSlet