torsdag den 27. august 2009

Lokalt og internationalt løb i samme weekend

Det er meget ærgerligt, at Birkerøddernes Løbeklubs eget løb Skovsyreløbet finder sted, mens jeg er i Göteborg. Det er et 5 og 10 km løb i Rude Skov med både børne- og voksenklasser. Pris: 75 kr. for voksne / 50 kr. for børn. Pengepræmier til nr. 1,2 og 3 samt lodtrækningspræmier. Vejret i Göteborg ser noget blandet ud! Langtidsprognosen lover både sol og regn! Heldigvis generer det mig ikke at løbe i regn, bare det ikke blæser. Men problemet kan blive, om jeg har tøj nok med. Jeg får altid slæbt alt for meget med, så denne gang har jeg valgt at begrænse mig. Bare 2 alm. sportstasker og det er er inkl. 3 par løbesko i hver taske. Husk jeg har sko med til Jesper. Desuden har jeg 1 par sko + løbetøj med i rygsækken, så hvis uheldet skulle være ude, og bagagen ender i Spanien, har jeg stadig tøj, så jeg kan stille til start:-) Jeg føler mig stadig ikke nervøs. Jeg er alvorligt bange for, at hjernen er kortsluttet og nægter at acceptere, hvad der skal ske. Måske det er en god ting? :-D

4 kommentarer:

  1. Hej May-Britt
    God tur og held og lykke. Mht opdatering af din blog, så plejer vi på lange ekspeditioner at ringe hjem til unger eller kærester på satellittelefon eller mobiltelefon med jævne mellemrum, og så opdaterer de bloggen eller hjemmesiden. Kan du ikke få dine unger til det?
    mange hilsner
    Helle

    SvarSlet
  2. Hej May-Britt
    Held og lykke. Vi vil tænke på dig alle løbedagene og glæder os til at høre om oplevelse her senere.
    Knus og pøj pøj
    Gitte og familie

    SvarSlet
  3. Tak for de gode ønsker. Dem bliver der vist god brug for :-)

    Mht. opdatering af bloggen så arbejder jeg på det. Desværre er mine børn ikke løsningen :-(
    Min søn gider ikke høre om løb! Han kan lige svinge sig op til at spørge, hvordan det er gået :-S
    Min datter skal passe skolen, arbejde og kæresten, så hun bliver vist for upålidelig ;-)

    SvarSlet
  4. Hej May-Britt

    Endnu en trofast læser, der finder stor inspiration i din blog!!
    Held og lykke... jeg glæder mig til at læse om dine oplevelser.
    Mange hilsner
    Vivi

    PS. De Adidas-briller... de er bare seje, wauuu

    SvarSlet