torsdag den 27. august 2009

Alt falder på plads

Stille og roligt falder det hele på plads :-)
Diverse tests af hjertet er overstået og faldet fint ud. Nu mangler jeg bare den afsluttende samtale med egen læge fredag formiddag. Lige for at samle op på tingene og snakke om, hvad han har fundet frem om ekstremsport og hjerteproblemer.
Mit ur er blevet sat op, så det kan indsamle data i 167 timer, så der er lidt i overskud, da løbet jo 'kun' er 144 timer ;-)
Et træningspas kan kun vare 100 timer (haha), så derfor vælger jeg at nulstille hver dag kl.09, så jeg får 6 pas á 24 timer. Det vil også gøre det lettere at sammenligne de 6 døgn, når der skal evalueres efter løbet.
Jeg har købt solbriller. Jeg tog til den lokale optiker, der ikke forhandler Oakley, men Adidas, og det tog ca. 3 min. at falde for den model, jeg købte. Adidas-brillerne kan indstilles i 2 næsebredder og 3 indstillinger med brillestangen. Dvs. at man ved et simpelt klik kan vippe brillerne, så de sidder præcis som man vil have dem i forhold til solen. Jeg har købt et ekstra glas i et klar farve til brug om aftenen/natten, primært mod insekter. Vi skal jo løbe rundt om en sø, og jeg har stadig turen rundt om Egå-Engsøen i klar erindring. Insekter nærmest i menneskeædende størrelse!!!
Jeg har også fået Jespers sko, så nu mangler der vist ingenting :-)
Faktisk fik jeg pakket langt det meste onsdag aften, så torsdag skal jeg bare sove længe efter nattevagten, og når jeg står op, skal jeg dase i sofaen med benene oppe. Lade op mentalt...

3 kommentarer:

  1. De er bare flotte de solbriller!!
    Jeg har selv haft et par adidas sportsbriller, som jeg var vildt glad for. Brugte dem til løb, cykling, ski, og almindelig brug.

    Hav nogle gode "dovne" dage inden det går løs

    Venlig hilsen Karina

    SvarSlet
  2. Pøj pøj i det svenske. Glæder mig til at følge med på nettet. Kan du viderebringe en hilsen til Jesper fra Malcolm & Marilyn Campbell. Jeg mødte dem til WM i Belgien. Hils også fra mig.
    Mvh
    Charley (også med adidas briller)

    SvarSlet
  3. Det kan du tro, jeg vil Charley. Det bliver han glad for :-)

    SvarSlet