mandag den 24. august 2009

De sidste forberedelser

"If you're trying to achieve, there will be roadblocks. I've had them; everybody has had them. But obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it, or work around it" Citat: Michael Jordan
Løbet nærmer sig, og normalt laver jeg så få aftaler som muligt i den sidste uge for at kunne samle mig mentalt, men denne gang synes tingene at hobe sig op!
Jeg skal give interview til 'Krop og Fysik'. Hente valuta i banken. Forbi min fysioterapeut Vibeke, der vil vise mig, hvordan jeg kan tape min ankel op, hvis det bliver nødvendigt. Have lavet ekkokardiografi. Opfølgende samtale hos egen læge et par dage efter. Hente sko til Jesper. Pakke.
Pakke!! Jeg er i 7 sind, hvor meget jeg skal tage med. Vil ikke have for meget med, da pladsen er trang (en seng/madras + et bord og stol), men vil heller ikke mangle noget. Der er forudsagt regn, hvilket gør det vanskeligt. 6 døgn med sol kræver ikke den samme udstyrsmængde ;-)
Midt i al arbejdet stiger forventningens glæde :-)

4 kommentarer:

  1. Vi andre venter spændt sammen med dig (bag pc skærmens trygge lys og lyd) Hvornår starter det? Kan man følge resultaterne on-line?
    God sidste-forberedelses-fase, håber den vil forløbe fint og uden for megen stress.
    Venlig hilsen Karina

    SvarSlet
  2. Løbet starter på søndag kl.09.00, og det vil blive bragt resultater vha. ChampionChip. Jeg skulle modtage et link senere på ugen :-)

    SvarSlet
  3. Vil også ønske dig rigtig go tur/løb.....ved jo slet ikke noget om hvordan sådan et løb foregår - har du hjælpere med eks ? der må ihvertfald være nok at holde styr på ,-ja ud over det at skulle løbe.
    Glæder mig til at følge dig
    mvh
    Mette

    SvarSlet
  4. Hej. Skal i løbe rundt om søen på ca. 700m. i 6 dage??? Hilsen Lasse (dourun nick"lasseandersenodense")

    SvarSlet