torsdag den 13. august 2009

Det er på facebook, det sker

Man skal godt nok holde tungen lige i munden, når man lufter en idé på Facebook :-D Jeg skulle have trænet med Jacob lørdag og søndag, men han måtte melde afbud pga. familie-kom-sammen. Jeg har tidl. puslet med idéen om at løbe Grenaa Marathon lørdag formiddag, men det ville hurtigt blive en dyr tur med transport, overnatning pga starttidspunktet samt startgebyr. Men jeg tænkte, at der måske kunne være hjælp at hente hos flokken af FB-venner, så jeg lagde et spørgsmål ud, hvordan man kommer fra Birkerød til København tidligt lørdag morgen? I løbet af 1 min. fik jeg det første forslag om transport. Få min. efter fulgte et tilbud om overnatning i byen, og inden der var gået 10 min., fik jeg en mail fra Michael Hein, der tilbød transport fra Kolding + 2 overnatninger i Århus i en hytte på campingpladsen. Han skal selv løbe marathon i Århus fredag aften, Grenå lørdag formiddag og Århus søndag formiddag - og tænk, det skal jeg også nu :-D 3 marathons og en at dele udgifterne med, så ser det hele lidt mere økonomisk fornuftigt ud. Den perfekte sidste hårde træningsweekend før nedtrapningen til 6 dages løbet begynder og en rigtig god indikation om anklens bæredygtighed! Det er en fantastisk gruppe af løber-venner, jeg har på FB. Altid parate med gode råd (jeg vælger at se bort fra Lillians råd om at løbe fra Birkerød til Århus ;-) ), opmuntrende bemærkninger og lykønskninger, når det er på sin plads. Samtidigt er det en genial måde at kunne følge lidt med i hverdagslivet hos løbervenner, man ser alt for sjældent. Nu skal der bare lige pakkes til 3 dages løb...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar