torsdag den 20. august 2009

Nye sko eller solbriller?

Jeg har haft en lille diskussion med kroppen om, at det er for tidligt at gå i totalt restitutions-mode! Den kvitterede med at løbe 10 km inkl. 5 x 1000 m. intervaller i går uden de mindste problemer :-)
I næste uge skal jeg medvirke i et interview til bladet 'Krop og Fysik', der kan læses i fysioterapier. Det skal bl.a. handle om skadesforbyggelse og at komme sig efter skader, og her taler vi primært om mit løb under og efter en diskusprolaps. Min fysioterapeut Vibeke Løchte skal også medvirke.
Jeg har stået med et valg: få købt et par ordentlige solbriller (det ville godt nok være rart, hvis det bliver sol i Göteborg) eller NIKE´s nye Lunarglide+. Valget faldt ud til fordel for skoen, som nu er på vej fra UK. Bare jeg ikke kommer til at fortryde valget! Jeg må snart finde plads i budgettet til solbriller, men Oakley er jo vanvittigt dyre, selv i UK...

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt

    Kan anbefale Kuota brillerne, der er også forskellige linser så man kan udskifte efter behag. Super gode at løbe i. Der er forholdsvis billige i UK og koster kun en brøkdel af de andre.

    Linda

    SvarSlet
  2. Hej Linda
    Tusind tak for dit gode råd.
    Jeg fandt dem til 200 kr. i UK. Nu håber jeg bare, de når frem inden næste fredag...

    Så kan jeg jo altid ønske mig et par Oakley i julegave :-)

    SvarSlet