søndag den 9. august 2009

Det er bare til at tude over - opdateret

Et forkert klik på min pc, og nu er al musik slettet fra min mp3 ;-( Timers arbejde er spildt, og nu venter et kæmpe arbejde med at downloade musik igen. Det er bare til at tude over på en solrig søndag formiddag... Der er stadig et par timer tilbage af Viborg 24 timer, og jeg er spændt på, om Frederik Lassen klarer landsholdskravet på 210 km. Med 3t.15min. tilbage mangler han 'bare' 27 km , og i følge omgangstiderne er han godt løbende her til morgen :-) Resultat: 206,28 km. Mon ikke det rækker til en landsholdsplads trods alt? Kæmpe tillykke til den tidl. triatlet, der nu boltrer sig på landevejene :-) Et stort tillykke til Annedorthe Mahato, der slog alle på 12 timer med 108,87 km :-D Træningen frem mod 6 dages løbet er revideret. Jeg dropper alle tanker om Stafet for Livet og Strandvejsmarathon, der begge løber af stablen weekenden før konkurrencen.

2 kommentarer:

  1. "Rigtige mænd laver ikke back-up, men græder ofte" - det samme kan vel henføres til dig - men synd alligevel.

    SvarSlet
  2. Haha - ja, så kan jeg lære det :-)

    SvarSlet