tirsdag den 4. august 2009

Stafet for Livet - vil du med?

Marathonløber Morten Pihlsbech fra Lundby har arr., at man kan løbe marathon med diplom (men ingen medalje) i forbindelse med Stafet for Livet i Næstved d. 22.-23.8. Løbet åbner off. kl.14, men løberne starter først kl. 14.45, som det fremgår af programmet. Morten har arr., at der er opmålt en marathon-distance (105,5 omgange), og han står for diplom-udskrivning bagefter. Så der er mulighed for at løbe det antal marathon, du kan banke af i tidsrummet kl. 14.45 - 10.00 ;-) Pris: 100 kr. ligemeget hvor kort/langt, du løber. Man kan naturligvis også deltage i løbet som motionsløber. Der er dog kun diplom på marathon. Du skal selv sørge for forplejning. Jeg havde et hold sidste år, da der blev arr. løb i Kbh., men da det ikke er tilfældet i år, håber jeg, at mange vil bakke op om løbet i Næstved. Send mig en mail, hvis du vil med - kort eller lang tur - så skal jeg sørge for videre kontakt til Morten :-) Skriv på: maybritt3460@gmail.com Jeg skal lige have nogle ting til at falde på plads, før jeg kan give mit endelige tilsagn om deltagelse. NOVO´s store årsfest om fredagen og Strandvejsmarathon om søndagen giver et lidt presset program, hvis jeg også skal til Næstved. Men jeg vil jo forfærdeligt gerne løbe for Kampen mod kræft...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar