tirsdag den 11. august 2009

Aaagghhh

Det er næsten ikke til at holde ud, hvis jeg endnu en gang skal blive skadet op til et løb. Det er såmænd slemt nok, at træningen ikke er forløbet, som den burde, men at jeg fra tid til anden også skal slås med anklen er ulideligt!
Pga. mine arbejdstider har jeg mulighed for at løbe lange ture lørdag, søndag og mandag.
Desværre måtte jeg droppe turen mandag, da anklen igen brokkede sig lidt. Det giver sig udslag i ømhed, når jeg går og specielt, når jeg går på trapper. Lige nu er jeg en kylling og tager ingen chancer. Hellere miste en dags træning end at få tilbagefald og slet ikke kunne løbe i Göteborg!
I stedet for har jeg undersøgt lidt om DGI løbetrænerkurser efter et tip fra Allan Trans i det nordjyske. Længe leve tips på Facebook ;-)
Kurserne kan tages både som træner og som løber. I første omgang tager jeg nogle kurser som løber, og så må jeg se, om jeg senere hen vil bruge den nye viden som træner. Det er ikke helt utænkeligt...
Kampen med mp3-spilleren forsætter. ABBA har naturligvis holdt sit massive indtog, tæt fulgt af Air Supply :-)
I går modtog jeg en mail, jeg blev rigtig glad for. Den fortalte, at jeg ikke er den eneste, der bruger tid på at få bearbejdet Renés død. På en lidt bizar måde er det rart at vide, jeg ikke er den eneste, der synes, det er uvirkeligt og skræmmende.
Vi løber videre - lidt klogere og lidt mere forsigtige. Måske er vi ikke så usårlige, som vi tror...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar