tirsdag den 25. august 2009

Dag 5 før afrejsen

Jeg er så bange for at glemme noget før afrejsen, at jeg må lave lister over hver dags gøremål. Jeg er jo en ældre dame ;-) I dag lyder programmet på: - forbi fys. for at lære optapning af foden - hente valuta i banken (100 euro i startgebyr + lidt svenske kr. til is m.m.) - rykke for skoene til Jesper. - have styr på indstillingen af mit Polar-ur, så det optager alle 144 timers løb. For mange data fylder hurtigt hukommelsen op. Godt vi har en Polar-ekspert i løbeklubben :-) - give interview pr. tlf. til 'Krop og Fysik' - handle ind, så Annette ikke dør af sult, mens jeg er væk. Jeg har fundet tøjet frem til turen. Jeg ved også hvilke sko, jeg tager med. Bl.a. skal den nye Lunarglide med. Den bestod prøven til Kokkedalløbet :-) Jeg skal have 3 par nye sko med til Jesper, og før jeg har modtaget dem, kan jeg ikke begynde at pakke. Jeg vil helst være i god tid for at undgå stress, så Kaiser Sport har fået besked på, at jeg skal have dem onsdag senest! Heldigvis henter Jespers far skoene for mig. Og mens jeg render rundt og stresser mig selv unødigt, glæder jeg mig over de dejlige hilsner, der kommer på bloggen. Hvis i vidste, hvor meget det betyder... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar