mandag den 10. august 2009

En varm weekend

Efter en meget varm weekend, er det igen regnvejr i Birkerød... Det var stadig 26 gr., da Lars, Jacob og jeg skulle ud på en aftentur 'Furesøen Rundt' - i alt 25 km. Heldigvis var det blev overskyet, så det føltes ikke helt så varmt som om lørdagen. Jacob træner mod Bornholm 100 km, der også finder sted d.30.8., så vi kan tage de sidste par weekenders længere træningsture sammen. Selv om han faktisk har brug for at træne lidt højere tempo end mig, er han sød til at lade det foregå i mit tempo. En del af den sidste træning på de lange ture ligger nemlig i at træne det langsomme løbetempo, som skal bruges om 3 uger. Jeg er nu nået halvvejs med at få lagt nye nr. ind på min mp3. Det er et KÆMPE arbejde, selv om jeg kun har 1GB. 1 GB er ikke meget, men min mp3 er sådan en lille sag, der også har indbygget radio, og den er jeg ikke parat til at opgive for en ipod :-) På posthuset ligger et par nye løbesko. Det er altså vanvittigt, at man kan købe sko til halv pris i UK!! Jeg skal have købt et lille Dannebrogsflag, som vi kan hænge i dansker-lejren i Sverige :-) Lars, René og jeg skal bo på hotel den sidste nat før løbet. Jeg skal betale 500 sv. kr. for et enkeltværelse - en billig pris for en sidste nat i luksus :-D Jeg er stadig i en form for bearbejdningsproces omkring at løbe ultraløb. Det har været meget tæt på, at jeg sagde stop for at 'nøjes' med de kortere distancer. Lider af en form for 'graviditetssyndrom' - der hvor man ser gravide alle vegne, når man selv gerne vil være gravid. Mit problem er bare, at jeg ser sunde, raske, veltrænede mennesker falde døde om uden grund! Sidste tilfælde er Espanyols anfører, der i lørdags fik hjertestop i en alder af 26 år. Logisk set ved jeg jo godt, at chancen er mikroskopisk for, at jeg bliver ramt, men logik har ikke ret meget med dette at gøre. Så det er noget ambivalent at forberede sig til et 6 dages løb, mens denne proces står på. Men dybest set ved jeg jo godt, hvad svaret bliver...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar