torsdag den 14. juli 2011

Startnr. til Jubileumsmarathon 1912-2012

I dag åbnede tilmeldingen til Jubileumsmarathon Stockholm 1912-2012 og der var tryk på fra start.

Der er 8000 startnr., hvoraf 1000 var reserveret (og allerede tildelt) registrede løbere til Asics Stockholm Marathon d. 2. juni 2012, og 1000 reserveret diverse løbebureauer. Så der var 6000 nr., da det gik løs kl. 13.48. Dvs. det var den officielle starttid, men der var nogle min. forsinkelse. Nok til at bringe mig lidt ud af fatning ;-)

Der er flere løbevenner, der også sad klar ved tasterne, så jeg bliver ikke alene i den svenske hovedstad.
Beløbet på 107 euro indeholder, foruden startnr., T-shirt og medalje, også deltagelse i en jubilæums-brunch på Stockholm Stadion søndag formiddag.


1 kommentar:

  1. Åh ja det bliver stort, jeg kom på nettet kl. 15.30 og tænkte at de var revet væk - men jeg fik da plads og glæder mig vildt.

    PalleA

    SvarSlet