tirsdag den 19. juli 2011

Skal jeg håbe eller hva´?

Jeg deltager jævnligt i konkurrencer på nettet, og sommetider er jeg heldig at vinde. Som i går, hvor jeg deltog i TV2 Sportens konkurrence om deltagelse i L´Etape du Tour 2012 og vandt dagens konkurrence blandt 182 deltagere. Dvs. at jeg har vundet en CD med musik inspireret af Touren, og så går jeg videre til hovedkonkurrencen med de øvrige 22 dag-vindere om hovedpræmien. Vinderen får besked på mandag. Det lyder fantastisk at få muligheden for at cykle over Alpe D´Huez eller Col de Galibier, men man skal have egen cykel med, og man kan vist ikke køre op af bjerget på en citybike ;-)
Den lille forhindring må jeg kigge på, hvis jeg vinder..

DUUL PÅ TUR

Jeg fik en kort hilsen i morges, før duul drog afsted på dagens togt:
"Vi er stive i kroppen, men friske, og tøjet er blevet tørt. Vi lægger ud med 1800 højdemeter, op i 2700 meter inden nogen nedfart. Vi skal nu op i sneen og hygge os. Næste info fra Vattens om mange timer"
De er startet ud omkring kl. 07 og forventer først at være i mål ved 20-tiden. Dvs. der kommer en sen opdatering om dagens 44 km i aften.

1 kommentar:

  1. Hi mountain runners,
    I'm enjoying a cafe latte on my sunny terrace where you talked about your Alps tour a few days ago. Maybe you are longing for your very first cappuccino in ITALY right now. It's absolutely worth the troubel. Come on! :-)
    Katrin

    SvarSlet