tirsdag den 12. juli 2011

18 lange dage

Jeg er punkteret! De 3 indgangshuller i lår og mave er mod forventning ikke lukket til endnu.

Hullet fra muskelbiopsien i højre lår
Da jeg fik foretaget biopsien i januar, havde jeg taget mine kompressionstights fra Colibri på umiddelbart efter, og det viser sig nu, at det var en rigtig god idé. Det kunne jeg nemlig ikke gøre denne gang, da afd. ikke havde de samme plastre til at sætte over sårene, og de strips, jeg fik på, rullede sig sammen, når jeg ville trække de stramme tights over. Så jeg måtte opgive og bare tage mine alm. løse træningsbukser på.

Det betyder, at jeg i løbet af de næste 24 timer fik en del væskeudtrædning omkring sårene, og området er hævet, så de ikke lukker sig rigtigt. Da jeg kom på arbejde i går aftes, fik jeg sat nogle ordentlige plastre på, men havde jeg husket kompressionstights? Noooo...

Jeg tog dem på, da jeg kom hjem i morges, og så har jeg sovet med dem på. Hævelsen havde lagt sig, da jeg vågnede 5 timer senere, men sårene er jo stadig ikke lukket. Løbe skal jeg jo, så jeg tog en rolig tur på 10 km. Let blødning, men det er ikke noget at tale om, og nu får sårene lidt luft, før de bliver lukket inde igen.

Hvad er så det med de 18 dage? Jo, d. 30. juli er Dommedag. Kommer min datter ind på drømmestudiet HA(jur) på CBS? Vi havde håbet på / regnet med, at hun var rimeligt sikker, da hendes studentereksamen ligger et stykke over sidste års krav, men nu viser det sig, at 30 % flere har søgt ind på studiet i år, så der er 1083 ansøgere til 160 pladser! Så er det, man drømmer om at kende en med noget insiderviden omkring optagelsen, men nej... Vi må vente 18 laaaange dage.


Svaret kommer på min fødselsdag, og den eneste gave, jeg ønsker mig, er, at Annette kommer ind på CBS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar