fredag den 15. juli 2011

Det er vist ikke lige min uge!

Efter god træning i sidste uge går det helt i stykker i denne. Først sårene, der var 3 dage om at hele op efter mandagens biopsier, og i går blev jeg ramt af tandpine, så jeg måtte akut til tandlægen i dag. En historie, der kostede en formue og en ordre om 2-3 dages løbepause (det betyder 2 i min ordbog) efter en operativ fjenelse af en visdomstand. Dvs. jeg tidligst kan løbe på søndag :-(

Det eneste positive er, at jeg har fået ordineret kold og blød kost resten af dagen, og det ved alle betyder smooties og skildpaddeis :-D

Hvis der er nogle, der fryser lidt i disse dage og derved kommer til at mindes de kolde vinterdage, så kan man med fordel gå på udsalg hos Natureshop hvor der kan købes Icebreaker Bodyfit 260 og Midlayer trøjer med 40% og sokker med 50%. Man skal ikke gå ind under 'clearence', men direkte under 'Mens clothing' eller 'Womens clothing'. Jeg har handlet hos Natureshop flere gange, og varerne kommer hurtigt frem, og der er god hjælp fra kundeservice, hvis det behøves. Tilbuddet gælder kun 1 uge!

På søndag stikker Per Hjort, Søren Skytte og Kent Møller (DUUL) ud på deres 12 dages løbetur fra München til Venedig . Der kommer dagligt nyt her på bloggen fra turen, der er på 550 km og mere end 20.000 højdemeter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar