tirsdag den 5. juli 2011

Furesøen rundt på Garmin Connect

Furesøen rundt - opmåling af may-britt3460 på Garmin Connect - Detaljer

Så har jeg været Furesøen rundt for at opmåle ruten. Jeg var en lille smule nervøs for, om ruten var for lang, og derfor valgte jeg at skære et hjørne af, men som det fremgår af data, mangler der 750 meter pr. omgang, så det kommer til at passe perfekt, når dette stykke kommer til. Jeg skal løbe ruten med Jesper på torsdag, så han ved, hvilken vej vi skal, og så skal jeg nok lægge den rigtige rute ud, så man evt. kan downloade ruten til sit Garmin-ur.

Vær opmærksom på, at dagens opmåling er påbegyndt 5,150 km før lørdagens startsted, fordi jeg bor i Bistrup og påbegyndte opmålingen fra denne position i dag. På torsdag bliver ruten målt fra startstedet ved Furesøbad. Denne udgave giver stadig et indtryk af ruten og højdeforskellen. Husk at bruge zoom for at få det korrekt indtryk af fald og stigninger.

Det var perfekt løbevejr i dag: sol, blå himmel, let brise. Det er en smuk tur i sådan et vejr, og jeg krydser fingre for, at det viser sig fra samme pæne side på lørdag. Det er iøvrigt muligt at komme tørskoet rundt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar